Proje yönetimi, belirli bir projenin tamamlanarak zamanında teslim edilebilmesi için dosyaların alınması ve çeviriye hazırlanması, kaynakların planlanması ve organize edilmesi, zaman planlaması yapılması, tercüman seçimi, performans takibi ve müşteriden/tercümandan gelen geri bildirimlerin yönetilmesi süreçlerini kapsamaktadır.
Tam zamanlı çalışan güçlü proje yönetim ekibimiz, hizmet verdiğimiz tüm dil çiftlerinde müşterilerimiz ile tercümanlarımız arasındaki tek irtibat noktasıdır. Proje yöneticilerimiz tüm projelerde işin alınmasından müşteriye teslim edilmesine kadar olan aşamaların tamamını ve iş akış sürecini sürekli takip ederek müşterilerimizin ihtiyaçlarının karşılanmasını sağlamaktadır.
Proje yöneticilerimiz hedef odaklıdır ve müşterilerimiz ile tercümanlarımız arasında süreç yönetimi konusunda deneyime ve insan ilişkilerinde derin birikime sahiptir.
Proje yönetim sistemimiz, yüksek hacimli ve çok dilli projelerin etkin bir şekilde yürütülmesine olanak sağlamaktadır.
Müşterilerimizin çalışma kültürlerini anlamaları ve onlara adapte olmaları için ekiplerimizi özel olarak eğitmekteyiz. Ekiplerimizin müşterileri şirketimizin bir parçası gibi görerek çalışmalarını sağlıyoruz.
Süreçlerimiz, her türlü zaman kısıtlaması dikkate alınarak müşterilerimizin programlarına göre geliştirilmektedir. Yüzlerce dokümanı içeren kapsamlı projelerde, ilgili çalışmayı zamanında ve etkin bir şekilde teslim edebilmek için dosya indirme/karşıya yükleme, geri dönüş süresi ve iletişim gibi konuları müşterilerimizin son teslim tarihi ve süreçleriyle entegre edecek şekilde planlıyoruz. Proje yönetim ekibimiz mesleki bilgilerinin ve eğitimlerinin yanı sıra stres yönetimine ilişkin psikolojik seanslar ile iş hayatına hazırlanmaktadır. İşletmemiz anlaşmalı olduğu klinikle bu doğrultuda görüşmeler ve seanslar düzenlemekte, böylelikle günlük faaliyetler sırasında stres altında çalışırken müşterilerimize karşı istenmeyen durumların sergilenmesi önlenmektedir.
Temel Sorumluluklar
- Hızlı gelişen ortamlarda uçtan uca proje yönetiminin gerçekleştirilmesi
- Belirli bir süre ve bütçe dâhilinde verilen karmaşık çeviri projelerinin değerlendirilmesi, koordine edilmesi, takip edilmesi ve yönetilmesi ve bununla birlikte teslim için müşteriler, müşterilerin proje yöneticileri ve tercüman, editör, kalite güvence ekibi ve mühendislerden oluşan kendi ekibimiz arasında irtibat noktası rolünün üstlenilmesi
- Müşteri hesaplarının oluşturulması ve her müşteriye özel tercüman ekibinin kurulması
- Kişilere özel iş akış ve proje yönetim araçlarını kullanarak tercüman ve editörlere yönelik zaman planı oluşturulması ve bunun takip edilmesi
- Projelerin durumu hakkında kıdemli proje yöneticilerine ve müşterilere rapor sunulması
- Çeviri tutarlılığını ve kalitesini üst düzeyde tutmak için günlük çeviri projelerinin kalite kontrolünün sağlanması
- Çeviri teknolojisi ve çeviri kalitesiyle ilgili ortaya çıkabilecek muhtemel sorunların zamanında ve hızlı bir biçimde çözüme kavuşturulması
- Müşteri ihtiyaçlarının ve geri bildirimlerinin daima hızlı bir şekilde yerine getirilmesi
- Etkin proje teslimini ve iş geliştirmeyi destekleyecek şirket içi çalışmaların hazırlanması
- İhtiyaç hâlinde çeviri sürecine dâhil olarak projelerin desteklenmesi
- Olası sorunların müşterinin en az zarar göreceği şekilde çözülmesi